لیست لوازم جانبی های کاربردی برای موبایل

در آقای سامسونگ، مطالب مربوط به لوازم جانبی سامسونگ را پوشش خواهیم داد.

لیست لوازم جانبی های کاربردی برای موبایل

شما یک گوشی جدید گرفتید و پول زیادی برای آن پرداخت کردید. احتمالاً سال‌ها این گوشی را می‌خواهید و برای سالم ماندن به آن نیاز خواهید داشت پول پرداختی برای تلفن همراه تمام ماجرا نیست و بسته به موجودی جیب تان، این روزها باید تقریباً برای اقلام ضروری نیز بپردازید. پس با آقای سامسونگ همراه باشید تا لوازم جانبی گوشی را معرفی کنیم که پس از ساعت ها استفاده از گوشی به دست شما می رسد.

خرید لوازم جانبی موبایل یکی از لذت بخش ترین خرید هایی است که هر شخص می تواند انجام دهد. هر گوشی لوازم جانبی مخصوص به خودش را دارد؛ به عنوان مثال اگر شما قصد خرید لوازم جانبی سامسونگ را دارید، باید دقت کنید که آن گجت مناسب گوشی شما باشد.

کاربردی ترین لوازم جانبی های موبایل

1 - کابل AUX

زمانی که می خواهید موسیقی گوش دهید و صدای محدود گوشی دیگر شما را راضی نمی کند، به این کابل نیاز دارید. با اتصال این کابل به کامپیوتر، لپ تاپ، اسپیکر یا دستگاه خود می توانید به ضبط خودرو و موسیقی در سطح بالاتری گوش دهید. کابل AUX معمولا دارای سیم های یک متری تا یک و نیم متری است و در بازار با قیمت های مختلف به فروش می رسد.

2 - کابل OTG

با استفاده از این کابل می توانید فلش را در هر زمان و مکانی بدون نیاز به لپ تاپ یا کامپیوتر به گوشی خود وصل کنید، بنابراین نیاز به خرید کابل OTG دارید. البته گوشی شما باید از این کابل پشتیبانی کند. حتی می توانید از این کابل برای اتصال کیبورد و ماوس به گوشی خود استفاده کنید و گوشی خود را به لپ تاپ تبدیل کنید. استفاده از این کابل به اینجا ختم نمی شود، می توانید با این کابل پرینت بگیرید.

3 - قاب یا کاور موبایل (گارد)

شاید اولین و مهم ترین موردی که در خرید موبایل به آن نیاز دارید، موضوع قاب گوشی موبایل باشد و اگر فردی متفاوت هستید، باید چندین گوشی موبایل در طرح های مختلف خریداری کنید تا ظاهر یکسانی نداشته باشید. یک قاب یا کاور می تواند تا حدی از گوشی شما در برابر حوادث محافظت کند. خوشبختانه قاب های تلفن همراه انواع مختلفی دارند و شما می توانید یک کاور با قیمت مناسب پیدا کنید. نوع قاب گوشی موبایل در لیست لوازم جانبی موبایل اهمیت زیادی دارد. این دستگاه ها نه تنها راحت هستند، بلکه در واقع به عنوان یکی از موثرترین وسایل حفاظتی به حساب می آیند.

4 - محافظ صفحه گوشی

دومین موردی که بعد از خرید قاب گوشی حتما باید به آن فکر کنید خرید گلس گوشی یا محافظ صفحه است که برای عمر صفحه نمایش شما بسیار مفید است. زیرا در صورت مشاهده خط و خش روی صفحه نمایش گوشی باید هزینه زیادی برای تعمیر آن پرداخت کنید، حتی اگر مانند روز اول نباشد. پس مراقب باشید و شیشه را جزو اولویت های خرید خود قرار دهید. شیشه گوشی شما را از ضربه و خط و خش دور نگه می دارد. نمایشگرها انواع مختلفی دارند که از جمله آن ها می توان به ضربه گیر نانو، شیشه، پلاستیک و ضربه گیر اشاره کرد که باید با توجه به نیاز خود یکی از این مدل ها را انتخاب کنید. این محصول دقیقا یکی از لوازم جانبی گوشی است که پس از چند ساعت استفاده از گوشی به دست می آورید.

5 - سیستم شارژ سریع (فست شارژ)

البته یکی از چیزهایی که گران است، خرید شارژر است، البته برخی از مدل ها شارژر دارند و برخی از برندهای گوشی فاقد. شارژر را باید با توجه به نوع گوشی موبایل خود خریداری کنید، مدل ها عبارتند از: نوع A و نوع C و یا اگر موبایل شما iOS است باید کابل لایتنینگ مخصوص گوشی های موبایل آیفون خریداری کنید. کابل های شارژ از یک نوع هستند و قیمت های متفاوتی دارند، در نظر داشته باشید که هر چه کابل شما کیفیت بهتری داشته باشد آسیب کمتری به باتری گوشی شما وارد می کند.

6 - شارژر فندکی

توجه داشته باشید که ممکن است همیشه نتوانید به یک خرده فروشی دسترسی داشته باشید یا پاوربانک شما شارژ شود، به عنوان مثال، زمانی که در حال سفر هستید و زمانی که سفر شما طولانی است را در نظر بگیرید. شارژر فندکی به درگاه فندک خودرو شما متصل می شود و در مواقع خاص بسیار کاربردی است. این محصول را به لیست لوازم جانبی که قصد خرید آن را دارید اضافه کنید.

7 - پاوربانک

با استفاده از پاوربانک می توانید در هر مکانی و در هر زمان گوشی خود را شارژ کنید، اما توجه داشته باشید که پاور بانک شما باید با پریز برق و کابل از قبل شارژ شود. پاوربانک ها مدل های مختلفی دارند و برخی از آنها ظرفیت شارژ متفاوتی دارند و می توانند چندین بار گوشی شما را شارژ کنند. باید در عرض یکی دو ساعت گوشی شما شارژ شود.

8 - هدست یا هندزفری

این روزها ضدعفونی کننده دست بخشی از زندگی شماست و بسیار مفید است و همچنان همراه شما خواهد بود. هندزفری دارای دو مدل بلوتوث (بی سیم) و سیمی است که با توجه به عملکردی که برای شما دارند می توانید از آنها استفاده کنید. فریزرهای دستی از نظر کیفیت و قیمت متفاوت هستند، بنابراین هنگام خرید مراقب باشید.

بهترین سایت های خرید اقساطی گوشی

در این مطلب با کمک نظرات کاربران، تجربه 12 ساله در بازار خرید و فروش گوشی و مقایسه قیمت و کیفیت ها، بهترین سایت های آنلاین خرید اینترنتی گوشی (سامسونگ، شیائومی و …) به صورت قسطی را معرفی می کنیم.خرید اقساطی موبایل

اینفوگرافی نکات خرید گوشی (حتما قبل از خرید بخوانید)

 

و اما 7 تا از بهترین فروشگاههای اینترنتی خرید گوشی به صورت قسطی در تهران و شهرهای بزرگ ایران عکاسی با موبایل

1-فروشگاه اینترنتی کالا قسطی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.